A kedvezmények a rendkívül hasznos és hatékony marketingeszközök közé tartoznak. A kedvezmény típusától függően a vásárlót első vásárlásra vagy nagyobb vásárlásra ösztönözhetjük, a kedvezményekkel pedig olyan rendszeres vásárlót is szerezhetünk, aki vissza fog térni a webáruházba. A kedvezmények esetében mindig érvényes, hogy úgy a vásárló, mind a kereskedő is elégedett lesz. Ez egy ún. win-win hatású eszköz. Melyek a leggyakoribb kedvezmények?
Nagyon gyakran találkozunk ezzel a kifejezéssel az SEO rövidítés formájában (Search Engine Optimization). A keresőoptimalizálás leírja a weboldal vagy a webáruház szerkesztésének folyamatát annak érdekében, hogy az magas pozíciókat érjen el a keresési eredményekben.
A kontextuális hirdetés az internetes hirdetés egyik fajtája, amelynek sajátossága abban rejlik, hogy az üzenetéhez hasonló tartalmú oldalakon jelenik meg.
A konverzió alatt az internetes vállalkozások területén a weboldal, webes prezentáció, blog, webáruház, internetes áruház vagy webshop látogatójának előre meghatározott lépéseit értjük.
A kulcsszó kifejezést manapság leggyakrabban a keresőoptimalizálás (SEO) kapcsán emlegetik. A kulcsszót gyakran az angol keyword szóval is jelölik.
A cím megadásával elfogadod az adatvédelmi irányelveket és az általános szerződési feltételeket.