Legfrissebb cikk a blogon

Fabulo.hu: Hobbiból lett vállalkozás – ma már 3 országban működnek sikerrel

E-mailt kérek az újdonságokról

Ezt a mezőt ne töltse ki:
Az e-mail megadásával elfogadja az adatvédelmi irányelveket
 

Kontextuális hirdetés

A kontextuális hirdetés az internetes hirdetés egyik fajtája, amelynek sajátossága abban rejlik, hogy az üzenetéhez hasonló tartalmú oldalakon jelenik meg.

Hogyan működik a kontextuális hirdetés?

A kontextuális hirdetésen alapuló kampány indításához először csatlakozni kell valamelyik kontextuális hirdetési szolgáltató rendszeréhez. Ez a szolgáltató szerződéses jogviszonyban áll különféle webhelyekkel, amelyeken megjelenteti a kontextuális hirdetéseket. A kontextuális hirdetésekért általában kattintásonként kell fizetni. A hirdető ezután kiválasztja azokat a kulcsszavakat, amelyekre a kontextuális hirdetésnek irányulnia kell, vagy azoknak a weboldalaknak a szélesebb témakörét, ahol megjelenik a kontextuális hirdetése. Ha egy kulcsszó iránt többen érdeklődnek, akkor a legmagasabb kattintásonkénti árat kínáló hirdető jelenik meg az oldal legtetején.