(H–P 9:00–17:00)+36 1 955 5895Belépés

Brand

A brand egy adott termék, szolgáltatás vagy szervezet márkáját jelenti. Brand alatt nemcsak a márka grafikai megjelenését, azaz a logót értjük, hanem azt is, hogy a vásárlók hogyan érzékelik a termékeket és a szolgáltatásokat.

Mi az a brand?

Egy márka nem jelent automatikusan brandet, azzá csak idővel válik. Olyan márkát jelent, amelynek saját identitása van, és amely egy termék nélkül is képes megjelenni. Ha egy márka brandnek minősül, a fogyasztó automatikusan össze tudja kapcsolni egy adott termékkel.

Annak érdekében, hogy egy márka branddé váljon, építeni kell, ún. brandinget kell végrehajtani.

Mi a brand célja?

Márka (brand) építés

A brandépítés egy hosszú távú folyamat, amely számos műveletből áll. A brand elemei a név és a logó (logótípus, színkombináció, szimbólumok stb.), szlogen vagy claim, a logó elhelyezkedése, a vásárlókkal való kommunikáció módja, vagy a történetmondás. A márkaépítés érdekébennagy hangsúlyt kell helyezni az megjegyezhetőségre, egyediségre, érthetőségre, jelentésre, hitelességre, hordozhatóságra, alkalmazkodóképességre és a regisztráció lehetőségére.

Készíts próbaáruházat a Shopteten! Kötelezettségek nélkül.

Próbáld ki 30 napig ingyen!

A cím megadásával elfogadod az adatvédelmi irányelveket és az általános szerződési feltételeket.

Kiállunk Ukrajna mellettHogyan segíthetsz?