Legfrissebb cikk a blogon

Fabulo.hu: Hobbiból lett vállalkozás – ma már 3 országban működnek sikerrel

E-mailt kérek az újdonságokról

Ezt a mezőt ne töltse ki:
Az e-mail megadásával elfogadja az adatvédelmi irányelveket
 

Public Relations

A Public Relations vagy rövidítve a PR (píár) közönségkapcsolatot jelent. A közönségkapcsolat kifejezés azonban nem ragadja meg teljes egészében a Public Relations lényegét. Bár a PR általában egy társaságtól vagy vállalkozástól a nagyközönség felé irányul. Belső PR is létezik, amely a vállalaton belül működik, és célja a vállalati kultúra megteremtése és az alkalmazottak tájékoztatása a társaság aktuális történéseiről. Összességében a PR-nak visszajelzésként kell működnie a társaság vagy vállalkozás számára.

A Public Relations formái

Leggyakrabban PR-cikkekkel találkozhatunk. Ezek a cikkek a hagyományos tájékoztató cikkek és a reklám közötti határon mozognak. Általában az a feladatuk, hogy erőszakmentes kommunikáció formájában támogassanak egy adott terméket, szolgáltatást vagy építsék a márkatudatosságot. Mind a nyomtatott sajtóban, mind a vállalati blogokban és internetes folyóiratokban előfordulnak.

Válsághelyzeti PR

A válsághelyzeti PR akkor kerül szóba, ha valami nagyon elromlik. Egy vállalat szempontjából rendkívül fontos, mennyire gyorsan és hogyan reagál egy adott eseményre.