Legfrissebb cikk a blogon

Fabulo.hu: Hobbiból lett vállalkozás – ma már 3 országban működnek sikerrel

E-mailt kérek az újdonságokról

Ezt a mezőt ne töltse ki:
Az e-mail megadásával elfogadja az adatvédelmi irányelveket
 

Gyakori Kérdések

 
 

Webáruházat indítunk

Megoldható, hogy a próba áruház a saját domainemen fusson?
Bohužel z bezpečnostních důvodů musí testovací verze e-shopu zůstat na naší subdoméně pod číslem, které vám bylo přiřazeno. Obchod si na svou doménu budete moci přesunout po přechodu na ostrou verzi.

Megoldható, hogy a webáruház a saját domainemen fusson?
Igen, a webáruház bármilyen címen futhat, pl. www.sajatdomain.hu. Nem szükséges, hogy a domain magyar végződésű legyen. Sőt, webáruházát egy meglévő webhellyel is összekapcsolhatja (például az aruhaz.sajatdomain.hu címen). A domain legfeljebb 40 karaktert tartalmazhat, és a kiválasztott domaint először regisztrálnia kell valamelyik szolgáltatónál.

Hogyan tudom aktiválni a webáruházamat?
Először hozza létre a webáruház próbaverzióját. Használja ki a következő 30 napot arra, hogy kipróbálja az összes funkciót, és ezzel egyidejűleg kezdje el feltölteni az áruházba azokat az árukat és információkat, amelyekre szüksége lehet az éles verzióban, ugyanis a próbaidőszak alatt feltöltött összes adat átvezetésre kerül az éles verzióba.
Více informací o tom, jak si zaktivovat obchod, naleznete zde: Jak začít?

Más webáruház alkalmazásról szeretnék váltani, tudnak nekem segíteni?
A Költözés a Shoptetre más webáruház alkalmazásból cikkünkben részletes útmutatót talál, amely lépésről lépésre végigvezeti önt a webáruháza Shoptethez történő áthelyezésén. Vegye igénybe eszközeinket, amelyek segítenek önnek az adatok tömeges áthelyezésében, mi pedig biztosítjuk, hogy webáruháza nem veszíti el a keresőmotorokban elért pozíciókat.

Mik a webáruház-rendelés lépései?
V administraci testovací verze obchodu klikněte na tlačítko „Objednat“. Zde vyplňte a vložte všechny potřebné informace (vaše kontaktní údaje, tarif, frekvencei plateb) a dokončete objednávku. Následně na speciální stránce nastavte, na jaké doméně má váš obchod být provozován. Zároveň Vám bude vystavená první faktura se sedmidenní splatností.

Kapok útmutatót az áruház kezeléséhez?
Igen. A tamogatas.shoptet.hu oldalon részletes útmutatót talál az áruház kezeléséhez, beleértve több példát is a különféle beállításokra.

Nem győzöm feltölteni az áruházat, meg lehet hosszabbítani a próbaidőszakot?
Természetesen! Ha önnek nem elég a 30 nap arra, hogy ingyenesen feltöltse az áruházát áruval, vegye fel velünk a kapcsolatot, és szívesen meghosszabbítjuk önnek a próbaidőszakot.

Hogyan regisztrálhatok domaint?
Využijte služeb některého z registrátorů domén (např. Forpsi.com, Active24.cz nebo Websupport.cz) a doménu si zde za velmi malý poplatek zaregistrujte.

Hogyan történik az áruház átvezetése a saját domainemre?
Samotný převod je velice jednoduchý. Stačí v administraci domény nasměrovat DNS záznamy na naše servery a poté v nastavení obchodu vyplnit platný název domény a obchod již bude fungovat na vaší adrese. Zdá se vám to složité? Podívejte se na naši nápovědu. S doménou od Websupport je navíc proces ještě jednodušší.

Elveszíthetek valamilyen adatot a próbaverzió átvezetésekor a domainre?
Nem. A próbaáruházban végrehajtott módosítások az éles verzióba is átvezetésre kerülnek.

Hogyan tudok bejelentkezni az adminisztrációba?
Az adminisztrációba a xxxxx.myshoptet.com/admin címen (próbaverzió esetén, ahol az „xxxxx” az ön próbaverziójának száma) vagy a www.adomainje.hu/admin címen (éles verzió esetén) tud bejelentkezni.

Küldtem egy hírlevelet, de úgy néz ki, sikertelenül. Mit tegyek?
Kérjük, várjon néhány percet, a hírlevél-modulból küldött új e-mailek sorban várakoznak, és fokozatosan történik a küldésük.

Segítenek nekem a keresőoptimalizálásban (SEO)?
Áruháza adminisztrációjában számos eszközt talál, amelyek segítenek pozíciói javításában a keresőmotorokban. Ezenkívül rendszeresen különféle SEO tippeket adunk a blogunkon.

Hogyan történik a migrálás egy másik webáruház alkalmazásból?
Az összes termékét és vásárlóját át tudja hozni hozzánk, erről bővebben az útmutatónkban olvashat.

Árak, tarifák, szerződés

Valóban ingyenes a FREE tarifa?
Igen, nem kell tartania semmiféle rejtett díjtól, a FREE tarifáért valóban nem kell fizetnie semmit.

Mennyibe kerül egy áruház működtetése?
V ceníku si vyberte (dle počtu produktů a doplňků) nejvhodnější tarif a zvolte si frekvenci plateb. Při platbách na rok máte nárok na 4% slevu a při platbě na dva roky předem dokonce 10%!

Fizetnem kell az áruház üzembe helyezéséért?
Nem. Ön csak havi díjat fizet a webáruház üzemeltetéséért. Nincs aktiválási díj.


Már az elején fizetnem kell?
Ne. Máte 30 dní na to, abyste si obchod a jeho funkce vyzkoušeli. Následně vám budou po převedení obchodu do ostrého provozu vystavované faktury se 14denní splatností.

Vannak rejtett költségek?
Nem. Az áruház indítása ingyenes, az ár a webtárhelyet is magában foglalja. Nincs más bérleti díj.

Kaphatok valamilyen kedvezményt az áruház működtetésére?
Igen. Ha egy évre előre kifizeti az áruház, 4% kedvezményt adunk. Ha pedig 2 évre előre, 10% kedvezményt kap!

Kell jutalékot fizetnem az áruház forgalmából?
Nem. Ön csak az webáruház bérléséért fizet, nem tartunk igényt semmilyen jutalékra áruháza forgalmából.

Szükségem lesz saját webtárhelyre?
Nem. A webshop bérleti díja a webtárhelyet is magában foglalja, amelyről mi gondoskodunk. Ezért egyáltalán nem kell aggódnia amiatt, hogy hol fog működni a webáruháza.

Az ár már magában foglalja a domain regisztrációs díját?
A saját domainjáért fizetett díjat az ár nem foglalja magában. A domain ára azonban évente mindössze pár száz forint (az ár a domain végződésétől függ, pl.: .sk, .eu, .com stb.).

Melyik tarifa a legmegfelelőbb számomra?
A tarifák közötti legalapvetőbb különbség az áruházba feltölthető termékek és az alkalmazások száma, amelyeket már belefoglaltunk az egyes tarifák árába. Ha továbbra sem biztos abban, hogy melyik tarifa a legmegfelelőbb az ön számára, vegye fel velünk a kapcsolatot, szívesen segítünk a választásban.

Bármikor meg tudom változtatni a tarifát?
Igen. A tarifát a webáruház üzemeltetése során bármikor emelni vagy csökkenteni tudja közvetlenül az adminisztrációjából.

Milyen alkalmazásokat tartalmaz a tarifák alapára?
Az Alkalmazások oldalon megtekintheti, mely alkalmazásokat tartalmazzák az egyes tarifák alapárai.

A termékváltozatokat is beleszámítják a maximális tételszámba?
Nem. A korlátozás csak a termék alaptípusaira vonatkozik, a változatokra nem.

Mit kell tennem, ha több mint 50 000 árucikket szeretnék kínálni az áruházamban?
Vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük az egyedi lehetőségeket.

Készül-e írásbeli szerződés?
Nem. Minden elektronikusan történik, az Általános Üzleti Feltételek megerősítésével.

Milyen hosszú időre jön létre a szerződéses jogviszony?
A cégünkkel kötött szerződéses jogviszonynak nincs időbeli korlátja. Ha úgy dönt, hogy befejezi az áruház bérlését, csak tudassa velünk, és az áruházat egy hónap felmondási idő után egyszerűen megszüntetjük.

Dizájn

Hogyan fog kinézni a webáruházam?
Hogy jobb képet kapjon arról, hogyan nézhet ki a webáruháza, nézze meg referenciáinkat, illeve a sablon prezentációkat. Kezdettől fogva számos alapvető sablon áll majd a rendelkezésére, amelyeket később kedve szerint tud módosítani.

Szükségem van programozóra a dizájn megváltoztatásához?
Nincs! A dizájn nagyon egyszerűen szerkeszthető, mindössze néhány kattintás az adminisztrációban, és már kész is!

Menet közben meg tudom változtatni az áruházam megjelenését?
Igen, bármikor és ráadáasul díjmentesen. Fokozatosan új sablonokkal is bővítjük a kínálatot, így áruházát mindig meg tudja újítani!

Egyedi dizájnok is elérhetők?
A HTML-szerkesztőben az egyedi módosítások nem feltétlenül kompatibilisek a rendszerünk frissítéseivel.

Van lehetőség egyedi funkciók bevezetésére is?
Jelikož nabízíme pronájem hotového obchodového řešení, nepřijímáme individuální požadavky technického charakteru. Díky tomu máme prostor pro neustálé vylepšování a rozšiřování všech funkcí o čemž se můžete přesvědčit i na našem Facebooku, kde o novinkách pravidelně informujeme. Samozřejmě nám ale na vašem názoru záleží, proto všechny vaše nápady oceníme v Shoptet Roadmapě, kde čerpáme inspiraci pro nové implementace.

Az Ön fiókja

Több felhasználó is be tud lépni a fiókomba?
Igen. Az adminisztrációban tetszőleges számú felhasználót tud hozzáadni, emellett pedig különféle jogosultságokat is be tud állítani számukra. Lehet olyan, aki csak az áruval fog foglalkozni, de a megrendelésekbe nem lát bele; továbbá például megakadályozhatja, hogy valaki töröljön valamit az adminisztrációból. Rengeteg lehetőségből válogathat, és ezeket mind egyszerűen beállíthatja.

Hogyan tudok fizetni a különböző szolgáltatásokért?
Platba probíhá na základě vystavené faktury. V současné době lze platit fakturu pomocí převodu na účet nebo přes platební bránu GoPay, kde si jednoduše nastavíte Inkaso z platební karty.

Hogyan kapom meg a számlát?
A számlákat elektronikus úton, PDF formátumban küldjük. Az adminisztrációs felületre való bejelentkezés után le is tudja őket tölteni – az adóügyi bizonylatokat és előlegszámlákat az áruház adminisztrációjában, a „My Shoptet / Kiállított számlák” menüpont alatt találja.