(H–P 9:00–17:00)+36 1 955 5895Belépés

Gyakori kérdések

Webáruházat indítunk

Megoldható, hogy a próbaáruház a saját domainemen fusson?

Sajnos biztonsági okokból a webáruház próbaverziójának az aldomainen kell maradnia, mégpedig a regisztrálás során hozzárendelt azonosító alatt. Amint éles verzióra vált a bolt, a webáruházat áthelyezheted az általad választott domainre.

Megoldható, hogy a webáruház a saját domainemen fusson?

Igen, a webáruház bármilyen címen futhat, pl. www.sajatdomain.hu. Nem szükséges, hogy a domain magyar végződésű legyen. Sőt, webáruházad egy meglévő webhellyel is összekapcsolhatod (például az aruhaz.sajatdomain.hu címen). A domain legfeljebb 40 karaktert tartalmazhat. A kiválasztott domaint először regisztrálni kell valamelyik szolgáltatónál.

Hogyan tudom aktiválni a webáruházamat?

Először hozd létre a webáruház próbaverzióját. Használd ki a következő 30 napot arra, hogy kipróbálod az összes funkciót, és ezzel egyidejűleg kezdd el feltölteni az áruházba azokat a termékeket és információkat, amelyekre szükséged lesz később, ugyanis a próbaidőszak alatt feltöltött összes adat áthelyezésre kerül az éles verzióba is.

Több információt a webáruház aktiválásáról ezen az oldalon találsz

Másik webáruház-szolgáltatótól szeretnék Shoptetre költözni. Tud valaki nekem ebben segíteni?

Az Áttérés a Shoptetre más webáruház platformról cikkünkben részletes útmutatót találsz, amely lépésről lépésre végigvezet a webáruház Shoptethez történő áthelyezésének folyamatán. Vedd igénybe eszközeinket, amelyek segítenek az adatok tömeges áthelyezésében, mi pedig biztosítjuk, hogy webáruházad nem veszíti el a keresőmotorokban elért pozícióit.

Hogyan rendelhetem meg a webáruházat?

A próbaáruház adminisztrációs felületén kattints a "Rendelés" gombra. A szükséges adatok (elérhetőségek, kiválasztott tarifa, fizetés gyakorisága) megadását követően fejezd be megrendelésed. Ezt követően állítsd be, milyen domain címen szeretnéd üzemeltetni a webáruházad. Végül, az első számla is kiállításra kerül, amely megtérítésére hét nap áll majd rendelkezésedre.

Kapok útmutatást az áruház kezeléséhez?

Igen. A tamogatas.shoptet.hu oldalon részletes útmutatót találsz az áruház kezeléséhez, beleértve több példát is a különféle beállításokra.

Túl lassan haladok az áruház elkészítésével. Meg lehet hosszabbítani a próbaidőszakot?

Természetesen! Ha úgy érzed, kevés a 30 nap, hogy az ingyenes próbaidőszak alatt feltöltsd az áruházad termékekkel és információkkal, vedd fel velünk a kapcsolatot, és szívesen meghosszabbítjuk a próbaidőszakot.

Hogyan regisztrálhatok domaint?

Használd valamelyik domain regisztrátor szolgáltatását (pl. www.domain.hu). Egy csekély díj ellenében regisztrálhatod a kiválasztott domain címet.

Hogyan történik az áruház saját domain címre való átvezetése?

A saját domain címre költözés nagyon egyszerű. Mindössze annyit kell tenned, hogy a DNS-adatokat az adminisztrációban található szervereinkhez irányítod, majd a bolt beállításaiban érvényes tartománynevet kell kitöltened, és az áruház már működik is a címeden. Bonyolultnak tűnik? Tekintsd meg segítségünket.

Elveszíthetek valamilyen adatot a próbaverzióból a saját domain címre való áttéréskor?

Nem. A próbaáruházban végrehajtott módosítások az éles verzióba is átkerülnek.

Hogyan tudok bejelentkezni az adminisztrációba?

Az adminisztrációba a xxxxx.myshoptet.com/admin címen (próbaverzió esetén, ahol az „xxxxx” a próbaverziód száma) vagy a www.adomained.hu/admin címen (éles verzió esetén) tudsz bejelentkezni.

Küldtem egy hírlevelet, de úgy néz ki, sikertelenül. Mit tegyek?

Várj néhány percet, a hírlevél-alkalmazásból küldött új e-mailek sorban várakoznak, és fokozatosan történik a küldésük.

Segít nekem valaki a keresőoptimalizálásban (SEO)?

Áruházad adminisztrációs felületén számos eszközt találsz, amelyek segítenek a keresőmotorokban elért pozícióid javításában. Ezen kívül rendszeresen adunk különféle SEO tippeket a blogunkban is. A hírlevelünkre is érdemes feliratkozni.

Hogyan történik a migrálás egy másik szolgáltatótól?

Az összes terméked és vásárlód át tudod hozni hozzánk, erről bővebben az útmutatónkban olvashatsz

Árak, tarifák, szerződés

Valóban ingyenes a FREE tarifa?

Igen, nem kell tartanod semmiféle rejtett díjtól, a FREE tarifáért valóban nem kell fizetni.

Mennyibe kerül egy áruház működtetése?

Az árlistából válaszd ki (a termékek és az alkalmazások száma szerint) a számodra legmegfelelőbb tarifát, valamint a kívánt fizetési gyakoriságot. Ha segítségre lenne szükséged a megfelelő tarifa kiválasztásához, ügyfélszolgálatunk örömmel ad tanácsot.

Kell fizetnem az áruház indításakor?

Nem. Csak havi díjat fizetsz a webáruház üzemeltetéséért. Nincs aktiválási díj.

Rögtön az indulásnál kell bármilyen díjat fizetnem?

Nem. Rendelkezésére áll 30 nap (ez a próbaáruház üzemelésének időszaka), amely során kipróbálja a webáruházat és annak funkcióit. Ezt követően a bolt éles üzemmódra vált, és 14 napos futamidejű számlákat fog kapni.

Vannak rejtett költségek?

Nincsenek. Az áruház indítása ingyenes, az ár a webtárhelyet is magában foglalja. Nincs más költsége a szolgáltatásnak.

Kell jutalékot fizetnem az áruház forgalmából?

Nem. Csak a webáruház bérléséért fizetsz, nem tartunk igényt semmilyen jutalékra áruházad forgalmából.

Szükségem lesz saját webtárhelyre a webáruház működtetéséhez?

Nem. A webshop előfizetési díja a webtárhelyet is magában foglalja, amelyről mi gondoskodunk. Nem kell tehát aggódniod amiatt, hogy hol fog működni a webáruház.

Az ár már magában foglalja a domain regisztrációs díját?

A saját domainért fizetett díjat az ár nem foglalja magában. A domain ára azonban évente mindössze pár száz forint (az ár a domain végződésétől függ, pl.: .hu, .sk, .eu, .com stb.).

Melyik tarifa a legmegfelelőbb számomra?

A tarifák közötti legalapvetőbb különbség az áruházba feltölthető termékek és az alkalmazások számában rejlik. Ha továbbra sem vagy biztos abban, hogy melyik tarifa a legmegfelelőbb a számodra, vedd fel velünk a kapcsolatot, szívesen segítünk a választásban.

Bármikor meg tudom változtatni a tarifát?

Igen. A tarifát a webáruház üzemeltetése során bármikor meg tudod változtatni, mégpedig közvetlenül a webshop adminisztrációs felületéről.

Milyen alkalmazásokat tartalmaz az egyes tarifák alapára?

Az Alkalmazások oldalon megtekintheted, mely alkalmazásokat tartalmazzák az egyes tarifák.

Mit kell tennem, ha több mint 50 000 árucikket szeretnék kínálni az áruházamban?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük az egyedi lehetőségeket.

Készül írásbeli szerződés a webáruház működtetője és a Shoptet közt?

Nem. Minden elektronikusan történik, az Általános Üzleti Feltételek megerősítésével.

Milyen hosszú időre jön létre a szerződéses jogviszony?

A cégünkkel kötött szerződéses jogviszony nincs időben behatárolva. Ha úgy döntesz, hogy befejezed az áruház bérlését, csak informálj bennünket szándékodról, és az áruházat egy hónap felmondási idő után egyszerűen megszüntetjük.

Dizájn

Hogyan fog kinézni a webáruházam?

Hogy könnyebb legyen elképzelni a majdani webáruház megjelenését, nézd át referenciáinkat, illeve a sablonjaink prezentációját. Számos, előre elkészített sablon áll majd a rendelkezésedre, amelyeket később kedved szerint módosíthatsz.

Szükségem van programozóra a dizájn megváltoztatásához?

Nincs! A dizájn nagyon egyszerűen szerkeszthető programozói tudás nélkül is, mindössze néhány kattintás az adminisztrációs felületen, és már kész is!

A későbbiekben is van lehetőség megváltoztatni az áruházam megjelenését?

Igen, bármikor és ráadáasul díjmentesen. Fokozatosan új sablonokkal bővítjük a kínálatot, így áruházad később is meg tudod újítani!

Egyedi dizájnok is elérhetők?

A HTML-szerkesztőben az egyedi módosítások nem feltétlenül kompatibilisek rendszerünk frissítéseivel. Választhatsz már olyan elkészített egyedi dizájnok közül is, amelyeket a Shoptet webáruházak nem tartalmaznak alapfelszereltségként, de egyedileg telepíthetőek. Ezeknek a sablonoknak a teljes választékát megtalálod a Shoptet Add-ons weboldalunk Sablonok menüpontjában. Az összes ilyen sablon ingyenesen kipróbálható a vásárlás előtt.

Van lehetőség egyedi funkciók bevezetésére is?

Mivel kész üzleti megoldások bérbeadását kínáljuk, nem tudunk műszaki jellegű egyedi követelményekkel foglalkozni. Ennek köszönhetően van lehetőségünk minden funkció folyamatos fejlesztésére és bővítésére, amely újdonságokról Facebook oldalunkon is rendszeresen beszámolunk. Természetesen törődünk véleményeddel, ezért ha észrevételed van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, oszd meg velünk elérhetőségeink egyikén. Közvetlenül a Shoptet fejlesztések mellett folyamatosan bővítjük a külső partnereink által kínált alkalmazások, integrációk és funkciók körét is. Minden fejlesztés megtalálható az alkalmazások aloldalunkon, ahol azok ingyenesen kipróbálhatóak a vásárlás előtt.

A felhasználói fiókod

Több felhasználó is be tud lépni a fiókomba?

Igen. Az adminisztrációban tetszőleges számú felhasználót tudsz hozzáadni, emellett pedig különféle jogosultságokat is be tudsz állítani számukra. Lehet olyan, aki csak az áruval fog foglalkozni, de a megrendelésekbe nem lát bele; továbbá például megakadályozhatod, hogy valaki töröljön valamit az adminisztrációból véletlenül. Rengeteg lehetőségből válogathatsz, a részletek beállítása pedig kifejezetten egyszerű.

Hogyan tudok fizetni a különböző szolgáltatásokért?

A fizetés a kiállított számla alapján történik. A számla egyenlegének rendezése megtörténhet banki utalással, vagy valamely fizetési kapu segítségével.

Hogyan kapom meg a számlát?

A számlákat elektronikus úton, PDF formátumban küldjük. Az adminisztrációs felületre való bejelentkezés után le is tudod őket tölteni – az adóügyi bizonylatokat és előlegszámlákat az áruház adminisztrációjában, a „My Shoptet / Kiállított számlák” menüpont alatt találod.

Készíts próbaáruházat a Shopteten! Kötelezettségek nélkül.

Próbáld ki 30 napig ingyen!

A cím megadásával elfogadod az adatvédelmi irányelveket és az általános szerződési feltételeket.

Kiállunk Ukrajna mellettHogyan segíthetsz?