Gyakori kérdések

Webáruházat indítunk

Megoldható, hogy a próbaáruház a saját domainemen fusson?

Sajnos biztonsági okokból a webáruház próbaverziójának az aldomainen kell maradnia, mégpedig a regisztrálás során hozzárendelt azonosító szám alatt. Amint éles verzióra vált a bolt, a webáruházat áthelyezheti az ön által választott domainre.

Megoldható, hogy a webáruház a saját domainemen fusson?

Igen, a webáruház bármilyen címen futhat, pl. www.sajatdomain.hu. Nem szükséges, hogy a domain magyar végződésű legyen. Sőt, webáruházát egy meglévő webhellyel is összekapcsolhatja (például az aruhaz.sajatdomain.hu címen). A domain legfeljebb 40 karaktert tartalmazhat. A kiválasztott domaint először regisztrálnia kell valamelyik szolgáltatónál.

Hogyan tudom aktiválni a webáruházamat?

Először hozza létre a webáruház próbaverzióját. Használja ki a következő 30 napot arra, hogy kipróbálja az összes funkciót, és ezzel egyidejűleg kezdje el feltölteni az áruházba azokat a termékeket és információkat, amelyekre szüksége lehet az éles verzióban, ugyanis a próbaidőszak alatt feltöltött összes adat áthelyezésre kerül az éles verzióba.

Több információt a webáruház aktiválásáról zen az oldalon talál

Más webáruház szolgáltatótól szeretnék váltani. Tudnak nekem segíteni?

Az Áttérés a Shoptetre más webáruház platformról cikkünkben részletes útmutatót talál, amely lépésről lépésre végigvezeti önt a webáruháza Shoptethez történő áthelyezésének folyamatán. Vegye igénybe eszközeinket, amelyek segítenek önnek az adatok tömeges áthelyezésében, mi pedig biztosítjuk, hogy webáruháza nem veszíti el a keresőmotorokban elért pozícióit.

Hogyan rendelhetem meg a webáruházat?

A próbaáruház adminisztrációs felületén kattintson a "Rendelés" gombra. A szükséges adatok (elérhetőségek, kiválasztott tarifa, fizetés gyakorisága) megadását követően fejezze be megrendelését. Ezt követően állítsa be, milyen domain címen szeretné üzemeltetni a webáruházát. Végül az első számla is kiállításra kerül, amely megtérítésére hét nap áll majd rendelkezésére.

Kapok útmutatót az áruház kezeléséhez?

Igen. A tamogatas.shoptet.hu oldalon részletes útmutatót talál az áruház kezeléséhez, beleértve több példát is a különféle beállításokra.

Nem győzöm feltölteni az áruházat, meg lehet hosszabbítani a próbaidőszakot?

Természetesen! Ha önnek nem elég a 30 nap, hogy ingyenesen feltöltse az áruházát termékekkel és információkkal, vegye fel velünk a kapcsolatot, és szívesen meghosszabbítjuk önnek a próbaidőszakot.

Hogyan regisztrálhatok domaint?

Használja valamelyik domain regisztrátor szolgáltatását (pl. www.domain.hu). Egy csekély díj ellenében regisztrálhatja a kiválasztott domain címet.

Hogyan történik az áruház átvezetése a saját domainemre?

A saját domain címre költözés nagyon egyszerű. Mindössze annyit kell tennie, hogy a DNS-adatokat az adminisztrációban található szervereinkhez irányítja, majd a bolt beállításaiban érvényes tartománynevet kell kitöltenie, és az áruház már működik is az ön címén. Bonyolultnak tűnik? Tekintse meg segítségünket.

Elveszíthetek valamilyen adatot a próbaverzió átvezetésekor a domainre?

Nem. A próbaáruházban végrehajtott módosítások az éles verzióba is átvezetésre kerülnek.

Hogyan tudok bejelentkezni az adminisztrációba?

Az adminisztrációba a xxxxx.myshoptet.com/admin címen (próbaverzió esetén, ahol az „xxxxx” az ön próbaverziójának száma) vagy a www.adomainje.hu/admin címen (éles verzió esetén) tud bejelentkezni.

Küldtem egy hírlevelet, de úgy néz ki, sikertelenül. Mit tegyek?

Kérjük, várjon néhány percet, a hírlevél-modulból küldött új e-mailek sorban várakoznak, és fokozatosan történik a küldésük.

Segítenek nekem a keresőoptimalizálásban (SEO)?

Áruháza adminisztrációjában számos eszközt talál, amelyek segítenek pozíciói javításában a keresőmotorokban. Ezen kívül rendszeresen adunk különféle SEO tippeket a blogunkban is.

Hogyan történik a migrálás egy másik webáruház szolgáltatótól?

Az összes termékét és vásárlóját át tudja hozni hozzánk, erről bővebben az útmutatónkban olvashat

Árak, tarifák, szerződés

Valóban ingyenes a FREE tarifa?

Igen, nem kell tartania semmiféle rejtett díjtól, a FREE tarifáért valóban nem kell fizetnie semmit.

Mennyibe kerül egy áruház működtetése?

Az árlistából válassza ki (a termékek és az alkalmazások száma szerint) az önnek legmegfelelőbb tarifát, valamint a kívánt fizetési gyakoriságot. Az éves fizetési gyakoriság esetén 4%, míg a két éves fizetési gyakoriság esetén 10% kedvezményre jogosult.

Fizetnem kell az áruház indításakor?

Nem. Ön csak havi díjat fizet a webáruház üzemeltetéséért. Nincs aktiválási díj.

Rögtön az indulásnál kell fizetnem valamilyen díjat?

Nem. 30 nap áll rendelkezésére, hogy kipróbálja a webáruházat és annak funkcióit. Ezt követően a bolt üzembe helyezése után 14 napos futamidejű számlákat fog kapni.

Vannak rejtett költségek?

Nincsenek. Az áruház indítása ingyenes, az ár a webtárhelyet is magában foglalja. Nincs más költsége a szolgáltatásnak.

Kaphatok valamilyen kedvezményt az áruház működtetésére?

Igen. Ha egy évre előre kifizeti az áruház díját, 4% kedvezményt adunk. Ha pedig 2 évre előre, 10% kedvezményt kap!

Kell jutalékot fizetnem az áruház forgalmából?

Nem. Ön csak az webáruház bérléséért fizet, nem tartunk igényt semmilyen jutalékra áruháza forgalmából.

Szükségem lesz saját webtárhelyre?

Nem. A webshop bérleti díja a webtárhelyet is magában foglalja, amelyről mi gondoskodunk. Ezért egyáltalán nem kell aggódnia amiatt, hogy hol fog működni a webáruháza.

Az ár már magában foglalja a domain regisztrációs díját?

A saját domainért fizetett díjat az ár nem foglalja magában. A domain ára azonban évente mindössze pár száz forint (az ár a domain végződésétől függ, pl.: .hu, .sk, .eu, .com stb.).

Melyik tarifa a legmegfelelőbb számomra?

A tarifák közötti legalapvetőbb különbség az áruházba feltölthető termékek és az alkalmazások számában rejlik. Ha továbbra sem biztos abban, hogy melyik tarifa a legmegfelelőbb az ön számára, vegye fel velünk a kapcsolatot, szívesen segítünk a választásban.

Bármikor meg tudom változtatni a tarifát?

Igen. A tarifát a webáruház üzemeltetése során bármikor emelni vagy csökkenteni tudja közvetlenül az adminisztrációjából.

Milyen alkalmazásokat tartalmaz a tarifák alapára?

Az Alkalmazások oldalon megtekintheti, mely alkalmazásokat tartalmazzák az egyes tarifák alapárai.

A termékváltozatokat is beleszámítják a maximális tételszámba?

Nem. A korlátozás csak a termék alaptípusaira vonatkozik, a változatokra nem.

Mit kell tennem, ha több mint 50 000 árucikket szeretnék kínálni az áruházamban?

Vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük az egyedi lehetőségeket.

Készül-e írásbeli szerződés?

Nem. Minden elektronikusan történik, az Általános Üzleti Feltételek megerősítésével.

Milyen hosszú időre jön létre a szerződéses jogviszony?

A cégünkkel kötött szerződéses jogviszony nincs időben behatárolva. Ha úgy dönt, hogy befejezi az áruház bérlését, csak tudassa velünk, és az áruházat egy hónap felmondási idő után egyszerűen megszüntetjük.

Dizájn

Hogyan fog kinézni a webáruházam?

Hogy jobb képet kapjon arról, hogyan nézhet ki a webáruháza, nézze meg referenciáinkat, illeve a sablon prezentációkat. Kezdettől fogva számos alapvető sablon áll majd a rendelkezésére, amelyeket később kedve szerint tud módosítani.

Szükségem van programozóra a dizájn megváltoztatásához?

Nincs! A dizájn nagyon egyszerűen szerkeszthető, mindössze néhány kattintás az adminisztrációban, és már kész is!

Menet közben meg tudom változtatni az áruházam megjelenését?

Igen, bármikor és ráadáasul díjmentesen. Fokozatosan új sablonokkal is bővítjük a kínálatot, így áruházát mindig meg tudja újítani!

Egyedi dizájnok is elérhetők?

A HTML-szerkesztőben az egyedi módosítások nem feltétlenül kompatibilisek a rendszerünk frissítéseivel. Választhat már olyan elkészített egyedi dizájnok közül is, amelyeket a Shoptet webáruházak nem tartalmaznak alapfelszereltségként, de egyedileg telepíthetőek. Ezeknek a sablonoknak a teljes választékát megtalálja a Shoptet Add-ons weboldalunk Sablonok menüpontjában. Az összes ilyen sablon ingyenesen kipróbálható a vásárlás előtt.

Van lehetőség egyedi funkciók bevezetésére is?

Mivel kész üzleti megoldások bérbeadását kínáljuk, nem tudunk műszaki jellegű egyedi követelményekkel foglalkozni. Ennek köszönhetően van lehetőségünk minden funkció folyamatos fejlesztésére és bővítésére, amely újdonságokról Facebook oldalunkon is rendszeresen beszámolunk. Természetesen törődünk véleményével, ezért ha észrevétele van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, ossza meg velünk elérhetőségeink egyikén. Közvetlenül a Shoptet fejlesztések mellett folyamatosan bővítjük a külső partnereink által kínált bővítmények, integrációk és funkciók körét. Minden fejlesztés megtalálható a bővítmények szekcióban, ahol azok ingyenesen kipróbálhatóak a vásárlás előtt.

Az Ön fiókja

Több felhasználó is be tud lépni a fiókomba?

Igen. Az adminisztrációban tetszőleges számú felhasználót tud hozzáadni, emellett pedig különféle jogosultságokat is be tud állítani számukra. Lehet olyan, aki csak az áruval fog foglalkozni, de a megrendelésekbe nem lát bele; továbbá például megakadályozhatja, hogy valaki töröljön valamit az adminisztrációból. Rengeteg lehetőségből válogathat, és ezeket mind egyszerűen beállíthatja.

Hogyan tudok fizetni a különböző szolgáltatásokért?

A fizetés a kiállított számla alapján történik. A számla egyenlegének rendezése megtörténhet banki utalással, vagy valamely fizetési kapu segítségével.

Hogyan kapom meg a számlát?

A számlákat elektronikus úton, PDF formátumban küldjük. Az adminisztrációs felületre való bejelentkezés után le is tudja őket tölteni – az adóügyi bizonylatokat és előlegszámlákat az áruház adminisztrációjában, a „My Shoptet / Kiállított számlák” menüpont alatt találja.

Kiállunk Ukrajna mellettHogyan segíthet?