Automatizálás

Adóügyi bizonylatok

Alkalmazásunkban automatikusan létre tudja hozni és küldeni a díjbekérőket, számlákat és szállítóleveleket a rendelés állapotától függően. Önnek csak azt kell eldönteni, hogy melyek lesznek a rendelés-feldolgozás egyes lépései. Ezek után minden egyes szakaszban automatikusan létrejön és elküldésre kerül a szükséges bizonylat, pontosan úgy, ahogyan beállításra került.

E-mailek

A bizonylatok és fizetések mellett az e-mailekkel is időt takaríthat meg: az értesítő üzenetekkel például a rendelés állapotáról értesítheti a vásárlókat. Hozzon létre e-mail sablonokat, állítson be változó értékeket, rendszerünk pedig automatikusan elküldi az e-maileket a rendelés állapotváltozásától függően.

Raktárkészlet-gazdálkodás

A rengeteg hasznos funkcióval felszerelt Raktárkészlet-gazdálkodás lényegesen megkönnyíti a raktározással kapcsolatos feladatokat. Az alkalmazásnak köszönhetően ellenőrzés alatt tudhatja a termékek elérhetőségét és megjelenítését a webáruházban, beleértve az automatikus kitárolást és az elérhetetlen állapot beállítását, ha a termék éppen elfogyott. Ezenkívül olyan kiegészítő funkciók is a rendelkezésére állnak majd, mint például a leltározás vagy a betárolás, ahol munkája megkönnyítéséhez vonalkódolvasót és részletes készletnyilvántartó lapokat is használhat.

Jelölők és címkék

Minden olyan termékhez, amelyhez egy bizonyos időszakra kedvezményes árat állít be, automatikusan hozzárendelésre kerül egy színes Akció címke, amely segít bevonzani a vásárlókat. Hasonlóképpen „Új” vagy „Tipp” címkével is megjelölheti a kiválasztott termékeket, de akár saját címkéket is létre tud hozni, a vásárlók a címkék alapján pedig rá is tudnak keresni a termékekre.

Kapcsolódó és hasonló termékek

A kiegészítő és alternatív termékeket elég csak az egyik termékhez beállítani a „párból”, a másiknál automatikusan bekapcsol a megjelenítés. Ehhez mindössze be kell kapcsolnia a kölcsönös párosítás funkciót, így még több ideje marad a fontosabb feladatokra.

Összekapcsolás a beszállítókkal

Webáruházába nagyon egyszerűen úgy is fel tudja tölteni a termékeket, hogy a beszállítói feed segítségével áthúzza őket közvetlenül a beszállítójától. Egy dolog azonban biztos: lesznek olyan részletek (például az ár, a szállítási határidő és a termékleírás), amelyeket mindenképpen érdemes lesz megváltoztatni.

Vonalkódolvasó mindenek felett

A vonalkódolvasónak nagy hasznát fogja venni nemcsak a termékek raktárra vételezésekor, de a rendelések összeállítása vagy leltározás esetén is. Sőt, a bizonylatok is saját vonalkódokkal rendelkeznek, így sokkal könnyebben és gyorsabban tud majd keresni a rendszerben.

Kiállunk Ukrajna mellettHogyan segíthet?