(H–P 9:00–17:00)+36 1 955 5895Belépés

Hírlevél

A hírlevél az online marketing viszonylag hatékony eszköze, amely az internetes üzlet vagy webáruház regisztrált látogatóit speciális akciókra, kedvezményekre figyelmeztetheti, vagy csak fenntartja a márkatudatosságot. Azt legtöbbször e-mailben, HTML formátumban és megfelelő grafikai tervezéssel küldik, amelynek az a célja, hogy figyelmet keltsen.

A hírlevél szabályai

A hírlevélnek nem szabad spamnek lennie. Ez azt jelenti, hogy a hírlevelet csak regisztrált vásárlóknak szabad küldeni, akik ehhez kifejezetten hozzájárultak. Ezenkívül tanácsos néhány alapvető szabályt is betartani. Lehetővé kell tenni a vásárló számára, hogy egyszerűen le tudjon iratkozni a hírlevélről. Ha erre nincs lehetősége, ez felidegesítheti, és így a hírlevél már nem szolgálja a célját, sőt éppen ellenkezőleg, el is riaszthatja a vásárlót.

A hírlevélnek megfelelően kell megjelenni

Mivel a hírleveleket HTML formátumban küldik, előfordulhat, hogy némely e-mail kliensben nem jelenik meg megfelelően, ezért célszerű csatolni a hírlevélhez a hírlevél szerveren tárolt online változatára mutató linket is. A hírlevelet tartalmazó e-mailhez esetleg annak PDF változatát is csatolhatjuk.

Készíts próbaáruházat a Shopteten! Kötelezettségek nélkül.

Próbáld ki 30 napig ingyen!

A cím megadásával elfogadod az adatvédelmi irányelveket és az általános szerződési feltételeket.

Kiállunk Ukrajna mellettHogyan segíthetsz?