Facebook Ads

A Facebook Ads a PPC hirdetéscsoport további képviselője. A Google Ads vagy a Sklik szolgáltatásokhoz hasonlóan itt is hirdetési helyet vásárolunk aukció formájában.

A hirdetések célzása

Ennek a formátumnak nagy előnye a széles elérhetőség és az egyszerű célzás. Mivel a Facebook nagy mennyiségű adatot gyűjt felhasználóiról, a hirdetések nagyon egyszerűen és pontosan célozhatók.

Célzások széles választékát kínálja – a demográfiai adatoktól kezdve az érdeklődési körön át az újracélzásig (retargeting). Csak rajtunk múlik, melyik stratégiát választjuk, és ettől függően változik a hirdetések ára is.

Általában minél általánosabb a célzás, annál olcsóbb a hirdetés.

Hol jelenhetnek meg hirdetések

A Facebook hirdetések egyszerre több platformon is megjelenhetnek – a Facebookon, az Instagramon, az Audience Networkben és a Messengerben. Ezek közül mindegyik további elhelyezési lehetőségeket kínál:

Hirdetéseit az összes felsorolt elhelyezésre célozhatja, vagy csak kiválasztja azokat, amelyek igazodnak a marketingstratégiájához.

Ne feledkezzen meg a Facebook pixelről

Mielőtt elindítja hirdetéseit, elengedhetetlen, hogy Facebook pixelt implementáljon a weboldalába. A Facebook pixel egy rövid kódrészlet, amely lehetővé teszi, hogy:

  1. figyelemmel kövesse a hirdetései teljesítményét
  2. saját felhasználói köröket hozzon létre (reargeting)

A Facebook pixel beállításairól további információkat a Shoptet támogatás súgónkban talál.

Kapcsolódó témák: Online marketing, Banner

Ingyenes webshop készítés a Shopteten! Kötelezettségek nélkül.

Élj a 30 napos próbalehetőséggel, és nézd meg, mit tud a legütősebb csomagunk.

A cím megadásával elfogadod az adatvédelmi irányelveket és az általános szerződési feltételeket.