(H–P 9:00–17:00)+36 1 955 5895Belépés

E-commerce

Az e-commerce (vagy e-kereskedelem, eCommerce) az interneten és más elektronikus eszközök segítségével végzett üzleti tevékenységek együttes jelölése.

E-commerce – webáruház

Az e-commerce nem csak a kereskedelmet és az értékesítést foglalja magában. Az e-commerce az e-business része, egyfajta alhalmaza. Az e-commerce magában foglalja a marketingtevékenységeket, a vásárlókkal folytatott kommunikációt, a termékekkel kapcsolatos szolgáltatásokat vagy az elosztási csatornák kezelését és megfelelő kiválasztását. Az e-commerce nem kevésbé jelentős szempontjai az SEO és az olyan hirdetési rendszerek, mint a PPC vagy a PPA stb. Bár az e-kereskedelmet elsősorban a webáruházak képviselik, ide soroljuk az online marketing olyan témaköreit és eszközeit is, mint a hírlevél, PR-cikk vagy a virusmarketing.

Webáruház és e-commerce megoldások

E-commerce alatt leggyakrabban az internetes áruházakat, webáruházakat, webshopokat vagy e-boltokat értjük. Ezen a területen elsősorban B2B és B2C kereskedelemmel találkozunk. Manapság a korszerű webáruházak számos olyan funkciót tartalmaznak, amelyek az e-commerce megoldások teljes körét képesek lefedni. Az e-commerce fogalmával a Google Analytics rendszerben is találkozhatunk, amelynek egyik része a termékek és szolgáltatások értékesítésére vonatkozó statisztikák figyelemmel követésére irányul.

Személyre szabott webáruház mint e-commerce megoldás

A pontosan a kereskedő igényeihez igazodó webáruház létrehozása ideális megoldást jelent arra, hogyan biztosítsuk az elvárt funkciókat, amelyek képesek kezelni az e-commerce megoldás összes aspektusát. Egy komplex webáruháznak azonban az e-business mint nagyobb egység kezelésére szolgáló funkciókat is tartalmaznia kell.

Készíts próbaáruházat a Shopteten! Kötelezettségek nélkül.

Próbáld ki 30 napig ingyen!

A cím megadásával elfogadod az adatvédelmi irányelveket és az általános szerződési feltételeket.

Kiállunk Ukrajna mellettHogyan segíthetsz?