Legfrissebb cikk a blogon

Fabulo.hu: Hobbiból lett vállalkozás – ma már 3 országban működnek sikerrel

E-mailt kérek az újdonságokról

Ezt a mezőt ne töltse ki:
Az e-mail megadásával elfogadja az adatvédelmi irányelveket
 

Véleményfelmérés

A véleményfelmérés a felmérés olyan formája, amelynek köszönhetően a webáruház visszajelzést kap a látogatóitól.

Mi az a véleményfelmérés?

A véleményfelmérés egy egyszerű felmérés, amelyet a válaszadók egy kis, szociológiai szempontból nem reprezentatív csoportján végeznek. Egy webáruház üzemeltetése során azonban nagyon érdekes információkhoz tud hozzájutni a kereskedő, amelyeket rendkívül hatékonyan ki lehet aknázni.

Hogyan tudja felhasználni a véleményfelmérést?

A véleményfelmérés nagyon érdekes információ- és visszajelzésforrás a webáruház látogatóitól. Az áruház a véleményfelmérésnek köszönhetően megtudhatja, hogy webáruháza felhasználóbarát-e, milyen termékválasztékot látnának szívesen a vásárlók, miért vásárolnak az adott áruházban, vagy ötleteket kaphat, hogyan fejlessze tovább a webáruházát.

Hogyan működik a véleményfelmérés a Shoptet webáruházában?

A véleményfelmérések általában az interneten vagy az online áruházakban úgy vannak megfogalmazva, hogy a válaszadóknak a lehető legkevesebb időt kell rájuk szánniuk. A véleményfelmérések készítésének funkciói általában modul formájában adhatók hozzá a webáruházhoz. Ugyanez a helyzet a Shoptet.hu webáruházak esetében is.

A véleményfelmérés beállítása nagyon egyszerű – az áruház adminisztrációjában létrehozza a véleményfelmérést, amelyet a feltett kérdés alapján elnevez (például: „Milyen a webáruházunkban vásárolni?”), majd tetszőleges számú saját választ ad meg, melyek közül a látogatók választhatnak. A látogató csak választ egyet az előre megadott válaszok közül – megjelöli és elküldi. Ezután elhelyezi a véleményfelmérést a webáruház tetszőleges részén. Korlátlan számú véleményfelmérés készíthető, váltogathatja őket, aktiválhatja vagy elrejtheti láthatóságukat.