CPT

A CPT (cost per thousand) egy hirdetéselszámolási modell.

Mi az a CPT?

A CPT a fizetett reklámok (legyen az banner vagy szöveges reklám) elszámolási modellje. A legismertebb ilyen modell a PPC hirdetés, ahol nem a megjelenítésekért kell fizetni, hanem csak akkor, ha a látogató, akinek a hirdetés megjelent, arra rákattint. A CPT/1000 megjelenítés modell, ahol az 1 CPT az az egység, amely a fizetett hirdetések megjelenítésének számára vonatkoztatott árát jelenti. A CPM modell ugyanezt jelenti.

A modellek áttekintése:

Kapcsolódó témák: Click Rate, CTR, PPC, PPA, PPP, PPS, PPT, PPV

Próba webáruház bérlés a Shopteten! Kötelezettségek nélkül.

Próbáld ki 30 napig ingyen!

A cím megadásával elfogadod az adatvédelmi irányelveket és az általános szerződési feltételeket.