Az A/B tesztelés egy, a marketingben széles körben alkalmazott hagyományos módszer. Célja, hogy növelje a tesztelt projekt konverzióit vagy konverziós arányát. Az A/B tesztelés legfőbb előnyei, hogy olcsó, rendkívül hatékony, könnyen használható és egyszerűen kiértékelhető.
Az ACCA egy marketingkommunikációs modell, amely DAGMAR spektrumként is ismert. 1961-ben Russell H. Colley írta le. Az ACCA/DAGMAR a marketinghatékonyság mérésére szolgál.
Az adatkezelési megállapodás az egyike azoknak a dolgoknak, amelyekről az Általános adatvédelmi rendelet, azaz a GDPR keretében gondoskodni kell.
Az Adblock egy böngésző bővítmény, amely elrejti vagy szűri a reklámot az interneten. Alternatívái az AdBlock Plus, az AdAway vagy a uBlock Origin bővítmény.
Az affiliate rendszer a webáruházak vagy internetes cégek marketingeszközei közé tartozik. Az áruk vagy szolgáltatások népszerűsítését jelenti partner weboldalakon vagy cégeken keresztül (ún. affiliate partnerek segítségével) a forgalom bizonyos részének (ún. jutalék) ellenében.
Az AIDA egy, a reklámhatás modelljét leíró rövidítés.
Az Alt egy olyan alternatív szöveg, amelyet webes prezentációk vagy webáruházak képeihez rendelnek hozzá.
A cím megadásával elfogadod az adatvédelmi irányelveket és az általános szerződési feltételeket.