(H–P 9:00–17:00)+36 1 955 5895Belépés

PPC

A PPC jelentése Pay per Click. Ebben a hirdetési rendszerben a hirdető azért fizet, ha a látogató egy hirdetésre vagy a hirdető weboldalára mutató linkre kattint. Egy kattintás ára a konkurencia mértékétől és az elhelyezéstől függően változik. Mindehhez azonban nem elég, ha a látogatót csak a weboldalunkra vagy a webáruházunkba irányítjuk. A PPC kampányt úgy kell optimalizálni, hogy a lehető legnagyobb konverziós arányt érjük el vele. Ez magában foglalja a megfelelő célcsoport kiválasztását, ezáltal a hirdetésnek és más változóknak az elhelyezését is.

PPC rendszerek

A magyar interneten több fontos hirdetési rendszer található. Ez elsősorban a Google AdWords nevű szolgáltatása, amely komplex kampánykezelést, kulcsszókeresést és további funkciókat kínál.

A PPC előnyei

A PPC hirdetési rendszerek legfőbb előnyei a könnyű mérhetőség és a viszonylag egyszerű kampánykezelés. Ha például összekapcsoljuk őket a Google Analytics szolgáltatással programmal, folyamatosan értékelni tudjuk a PPC kampányok sikerességét és célzását.

Készíts próbaáruházat a Shopteten! Kötelezettségek nélkül.

Próbáld ki 30 napig ingyen!

A cím megadásával elfogadod az adatvédelmi irányelveket és az általános szerződési feltételeket.

Kiállunk Ukrajna mellettHogyan segíthetsz?