Legfrissebb cikk a blogon

Fabulo.hu: Hobbiból lett vállalkozás – ma már 3 országban működnek sikerrel

E-mailt kérek az újdonságokról

Ezt a mezőt ne töltse ki:
Az e-mail megadásával elfogadja az adatvédelmi irányelveket
 

PPC

A PPC jelentése Pay per Click. Ebben a hirdetési rendszerben a hirdető azért fizet, ha a látogató egy hirdetésre vagy a hirdető weboldalára mutató linkre kattint. Egy kattintás ára a konkurencia mértékétől és az elhelyezéstől függően változik. Mindehhez azonban nem elég, ha a látogatót csak a weboldalunkra vagy a webáruházunkba irányítjuk. A PPC kampányt úgy kell optimalizálni, hogy a lehető legnagyobb konverziós arányt érjük el vele. Ez magában foglalja a megfelelő célcsoport kiválasztását, ezáltal a hirdetésnek és más változóknak az elhelyezését is.

PPC rendszerek

A magyar interneten több fontos hirdetési rendszer található. Ez elsősorban a Google AdWords nevű szolgáltatása, amely komplex kampánykezelést, kulcsszókeresést és további funkciókat kínál.

A PPC előnyei

A PPC hirdetési rendszerek legfőbb előnyei a könnyű mérhetőség és a viszonylag egyszerű kampánykezelés. Ha például összekapcsoljuk őket a Google Analytics szolgáltatással programmal, folyamatosan értékelni tudjuk a PPC kampányok sikerességét és célzását.