(H–P 9:00–17:00)+36 1 955 5895Belépés

E-marketing

Az e-marketing az elektronikus környezetben zajló marketinget jelöli. Ide soroljuk például az internetes marketinget, a mobil marketinget és az online televíziót. Időnként elektronikus vagy vírusmarketingnek is nevezzük. Az elektronikus marketing legnagyobb részét jelenleg az internetes marketing teszi ki.

Mi az az e-marketing?

Az e-marketing a reklámkampányokat, bannerkampányokat, SEO-t – keresőoptimalizálást, SEM-et, PPC hirdetéseket (Pay Per Click), továbbá a rendkívül népszerű advergaminget vagy advertainmentet, nyereményjátékokat, hűségprogramokat, e-mailinget, illetve a kampányok pontos célzását, tervezését és értékelését lehetővé tevő egyéb eszközöket foglalja magában.

Az e-marketing kapcsán használt további kifejezés az e-business. Az e-business olyan üzleti tevékenységet jelent, amely az információs technológiák segítségével zajlik, és magában foglalja a digitális online kommunikációt, az online kutatást, de az online marketinget is.

Hatékony e-marketing

Tekintettel az online piac fejlődésének gyorsaságára, a hatékony e-marketing megvalósításához a technológiák, eljárások és technológiai alapelvek alapos ismerete szükséges. Az e-marketing alapelveit a webáruházak készítőinek sem szabad figyelmen kívül hagyniuk, akik rengeteg korszerű technológiát integrálnak közvetlenül a webáruházi megoldásokba.

Készíts próbaáruházat a Shopteten! Kötelezettségek nélkül.

Próbáld ki 30 napig ingyen!

A cím megadásával elfogadod az adatvédelmi irányelveket és az általános szerződési feltételeket.

Kiállunk Ukrajna mellettHogyan segíthetsz?