(H–P 9:00–17:00)+36 1 955 5895Belépés

Dinamikus remarketing

A dinamikus remarketing a Google Ads hagyományos remarketing szolgáltatásának egy továbbfejlesztett formája, amely olyan termékekkel célozza meg a vásárlót vagy látogatót, amelyeket korábban az adott webáruházban nézegetett.

Mi az a dinamikus remarketing

A dinamikus remarketing lehetővé teszi, hogy a korábban a webáruházba látogatóknak vagy vásárlóknak olyan hirdetések jelenjenek meg, amelyek az általuk a webáruházban megtekintett termékekhez igazodnak. Ezek a hirdetések banner formájában jelennek meg, és pontosan azokat a termékeket tartalmazzák, amelyeket a látogató korábban nézegetett. A hirdetés ennek köszönhetően rendkívül konkrét, releváns és nagyon hatékony.

Mi kell a dinamikus remarketinghez?

Ahhoz, hogy webáruházában igénybe tudja venni a dinamikus remarketing szolgáltatást, aktív Google Ads (korábban AdWords) és Google Merchant Center (Google Vásárlások) fiókra van szüksége. Itt a termék xml feedjének pontos címét kell megadnia. Ezt követően a webáruház automatikusan küldi a Google Ads-nek a dinamikus remarketing szempontjából releváns adatokat.

Mikor kezd el működni a dinamikus remarketing?

A dinamikus remarketing bannerei a link beállítása után azonnal működnek.

Készíts próbaáruházat a Shopteten! Kötelezettségek nélkül.

Próbáld ki 30 napig ingyen!

A cím megadásával elfogadod az adatvédelmi irányelveket és az általános szerződési feltételeket.

Kiállunk Ukrajna mellettHogyan segíthetsz?