Long Tail

A long tail kifejezést néha hosszú farokként is fordítják, de legtöbbször az angol kifejezéssel találkozhatunk. A long tail elvét mind a termékek értékesítésére, mind az SEO-ra és a kulcsszavak kiválasztására alkalmazni tudjuk.

A long tail hatás alapelve

A long tail hatás azt feltételezi, hogy kétfajta áru létezik. Az egyik népszerű és keresett, de egyúttal nagyon nagy a konkurenciája. A másik árufajta speciális, és nagy területen szétszórtan vannak a vásárlói, viszont alacsony a konkurenciája. A long tail elve kimondja, hogy érdemes a kisebb konkurenciával rendelkező és specializáltabb árut megcélozni, mivel az internetes áruházak, online üzletek vagy webáruházak idejében a kereskedőt nem korlátozza a vásárlók földrajzi elhelyezkedése, így kellő keresletet talál a speciális termékek vagy szolgáltatások iránt is.

Long tail és a kulcsszavak

Az optimalizálás a termékekhez hasonlóan a kulcsszavak esetében is érvényesül. Az internetes üzletet üzemeltető kereskedőknek érdemes a kevésbé keresett és egyúttal kisebb konkurenciával rendelkező kulcsszavakra vagy szóösszetételekre optimalizálniuk, amelyek a lehető legjobban kifejezik az online áruház témakörét és választékát.

Ingyenes webshop készítés a Shopteten! Kötelezettségek nélkül.

Élj a 30 napos próbalehetőséggel, és nézd meg, mit tud a legütősebb csomagunk.

A cím megadásával elfogadod az adatvédelmi irányelveket és az általános szerződési feltételeket.