Legfrissebb cikk a blogon

Fabulo.hu: Hobbiból lett vállalkozás – ma már 3 országban működnek sikerrel

E-mailt kérek az újdonságokról

Ezt a mezőt ne töltse ki:
Az e-mail megadásával elfogadja az adatvédelmi irányelveket
 

Cross-selling

A cross-selling olyan üzleti stratégia, amelynek célja a forgalom növelése, illetve a megrendelés összegének emelése kapcsolódó vagy kiegészítő termékek felkínálásával.

Mi az a cross-selling?

A cross-selling (szó szerinti fordításban keresztértékesítés) azon alapvető technikák egyike, amelyeknek az a célja, hogy a vásárlót a kapcsolódó termékek és szolgáltatások felkínálásával nagyobb összegű vásárlásra ösztönözzék, és így növeljék a forgalmat.

Cross-selling a webáruházban

A cross-selling nagyrészt az online áruházakban tud érvényesülni, amelyek nagyon egyszerűen tudják implementálni ezt a technikát a webáruházban. Ezzel a technikával gyakran találkozhatunk a termékek szintjén, ahol a rendszer kiegészítő (kapcsolódó) vagy hasonló termékeket kínál fel, leggyakrabban az ún. közbenső kosárban, vagyis abban a pillanatban, amikor a vásárló a kosárba teszi az árut.

A rendszer ezután felkínálja a vásárlónak a kosarába helyezett termékekhez kapcsolódó termékeket. A Shoptet webáruházaiban ezt a bővítményt Kiterjesztett megrendelésnek nevezzük, amely nagy sikerrel segít a webáruházaknak forgalmuk növelésében.

Példák a cross-sellingre:

  • A webáruház életre szóló garanciát kínál fel a vásárlónak a kosárba helyezett termékre

Kapcsolódó témák: Up-selling