Legfrissebb cikk a blogon

Fabulo.hu: Hobbiból lett vállalkozás – ma már 3 országban működnek sikerrel

E-mailt kérek az újdonságokról

Ezt a mezőt ne töltse ki:
Az e-mail megadásával elfogadja az adatvédelmi irányelveket
 

E-mailing

Az e-mail marketing olyan marketing eszköz, amelynek köszönhetően nagyon hatékonyan és gyorsan tudunk üzenetet vagy üzleti ajánlatot továbbítani a vásárlóinknak vagy követőinknek közvetlen elektronikus kommunikáció formájában.

Mi az az e-mailing?

Az e-mail marketing nagyon népszerű módja márkák, szolgáltatások és termékek népszerűsítésének. Annak köszönhetően, hogy személyre szabható, a leghatékonyabb marketingeszközök közé tartozik. Elsődleges funkciója az, hogy fenntartsa a kapcsolatot a vásárlóval, emlékeztesse őt, tartsa vele a kapcsolatot, termékeket vagy szolgáltatásokat kínáljon neki, vagy érdekes eseményekről és hírekről tájékoztassa. Nem utolsósorban az e-mailingnek köszönhetően visszajelzéseket kaphatunk a vásárlóktól.

Mik az e-mail marketing feltételei?

Ahhoz, hogy egy adott cég kereskedelmi üzeneteket küldhessen, rendelkeznie kell a címzett hozzájárulásával, ellenkező esetben az üzenete kéretlen levélnek, vagy SPAMNEK minősül. Ha a felhasználó feliratkozik pl. a hírlevelekre, feliratkozását közvetlenül az e-mail címe megadásával erősíti meg az arra szolgáló mezőben, vagy meg kell erősítenie egy regisztrációs e-mailt, ezáltal hozzájárul az e-mail címe felvételéhez egy konkrét adatbázisba.

Az e-mailek típusai az e-mail marketing területén:

  • Hírlevél
  • Elhagyott kosár – a webáruház ezt arra használja, hogy megszólítsa azokat a potenciális vásárlókat, akik nem fejezték be a megrendelésüket. A webáruház például kedvezményes áron kínálja fel nekik a kosárban található termékeket.

Mik az előnyei az e-mail marketingnek?

Előnye nemcsak a kedvező ár, hanem elsősorban a reakció gyorsasága és az, hogy a teljes kampányt nagyon részletesen ki tudjuk elemezni. Az ilyen kampányt könnyű tesztelni és mérni.