SWOT-elemzés

A SWOT-elemzés olyan marketing kifejezés, amely az internetes üzlet és az online marketing területén kívül is használatos. A SWOT-elemzés üzleti vagy más projektek helyzetének értékelésére szolgáló módszer.

Miből áll a SWOT-elemzés?

A SWOT betűszó a következő szavakat jelöli: Strengths – erősségek, Weaknesses – gyengeségek, Opportunities – lehetőségek és Threats – veszélyek. A SWOT-elemzés segít ennek a négy területnek a tudatosításában, a pozitív tulajdonságok kiemelésében, és egyúttal a negatív tulajdonságok minimalizálásában és a veszélyek elkerülésében.

Ingyenes webshop készítés a Shopteten! Kötelezettségek nélkül.

Élj a 30 napos próbalehetőséggel, és nézd meg, mit tud a legütősebb csomagunk.

A cím megadásával elfogadod az adatvédelmi irányelveket és az általános szerződési feltételeket.